بازاریابی کلید موفقیت در کسب و کاربازاریابی و مدیریت صحیح بازرگانی، راه ورود کالا ی با کیفیت به بازار است. - مرکز قزوین, رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در کنفرانس مدیریت کسب و کار و بازاریابی گفت: هوش تجاری و هوش کسب و کار در مدیریت بازرگانی بسیار می تواند تاثیر گذار باشد. به گفته موسی خانی؛ باید از خام فروشی محصولاتی چون زعفران جلوگیری و آن را با بسته بندی مناسب راهی بازارهای جهانی کرد . وی افزود: در این کنفرانس 12 استاد از سراسر کشور اطلاعات خود را در حوزه های بازاریابی بین الملل، مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و بازاریابی داخلی برای متقاضیان و شرکت کنندگان بازگو کردند . رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بیان کرد: در دو میزگرد شرکت کنندگان سوالات خود را در حوزه مدیریت بازرگانی به اشتراک می گذارند تا مشکلات خود را حل کنند . بیش از 130 مقاله علمی از سراسر کشور در حوزه مدیریت به این کنفرانس فرستاده شده است که بعد از داوری 51 مقاله پذیرفته می شود و در نشریات علمی به چاپ خواهد رسید . کنفرانس مدیریت کسب و کار و بازاریابی با حضور هزار دانشجو و صنعتگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |