مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-12حوادث

زمان یک طرفه شدن جاده چالوس باید به حداقل برسد


رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه پلیس برای راحتی خود جاده چالوس را یک طرفه نمی کند، گفت: باید ساعات یک طرفه شدن در این محور را به حداقل برسانیم.

- کرج - رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه پلیس برای راحتی خود جاده چالوس را یک طرفه نمی کند، گفت: باید ساعات یک طرفه شدن در این محور را به حداقل برسانیم، به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ رضا گودرزی ظهر پنج شنبه در حاشیه رزمایش آغاز طرح انتظامی ترافیکی زمستانی، در جمع خبرنگاران، گفت: بارش های اخری نشان از زمستانی سخت دارد.

وی به رانندگان توصیه کرد خودروی خود را پیش از ورود به فصل سرما چک کنند، گفت: رانندگان باید برای رفت و آمد در محورهای کوهستانی و برفگیر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه استان البرز در بخش دیگری افزود: با کاهش تلفات ناشی از تصادفات هستیم همچنین در تصادفات خسارتی 11 درصد افزایش را شاهد هستیم.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه توقیف موتورسیکلت با کاهش 7 درصدی مواجه است، گفت: در بحث تخلفات حادثه ساز با افزایش 34 درصدی و توقیف خودرو نیز با 53 درصد افزایش مواجه است.

وی با بیان اینکه در آزادراه های استان شاهد تصادف عابر پیاده هستیم، گفت: آزادراه تهران – کرج - قزوین حدفاصل گرمدره تا ورودی بهشت سکینه نیازمند خروج از تعریف آزادراهی است زیرا در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان یک طرفه شدن جاده چالوس باید به حداقل برسد

زمان یک طرفه شدن جاده چالوس باید به حداقل برسد