مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 12:052019-12-12دانش

بهره مندی80دانشجوی دانشگاه دامغان از بورس تحصیلی خیریه دکتر عالمی


رییس دانشگاه دامغان بابیان اینکه صندوق بورس تحصیلی دکتر عالمی دارای سرمایه 400 میلیون تومانی است، گفت: 80 دانشجوی این دانشگاه از بورس تحصیلی این خَیّر بهره مند شدند.

- عبدالعلی بصیری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه از سال 83 تاکنون با تاسیس صندوق بورس تحصیلی دکتر عالمی و بانو در دانشگاه دامغان 80 دانشجوی این دانشگاه مورد حمایت واقع شدند، ابراز داشت: دانشجویانی تحت پوشش صندوق بورسیه دکتر عالمی و بانو قرار می گیرند که دارای فعالیت های فرهنگی و آموزشی بوده و در رشته های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

افزود: صندوق بورس تحصیلی دکتر عالمی و بانو دارای سرمایه 400 میلیون تومانی است که اصل این سرمایه محفوظ و سود حاصل از آن صرف هزینه دانشجویان بورسیه این صندوق می شود.

رییس دانشگاه دامغان بابیان اینکه در سال تحصیلی جدید نیز 17 دانشجو تحت پوشش بورس تحصیلی دکتر عالمی و بانو قرار می گیرند، ابراز داشت: برای این تعداد دانشجو 75 میلیون تومان از محل اعتبارات این صندوق هزینه خواهد شد.

بصیری بابیان اینکه یکی از اقدامات این بنیاد در دانشگاه دامغان جذب خیران نیک اندیش است، در ادامه تصریح کرد: در آینده نزدیک پروژه خوابگاه دکتر عالمی و بانو در جوار دانشگاه دامغان کلنگ زنی و این پروژه در کنار خدمات و زحمات این خیر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی80دانشجوی دانشگاه دامغان از بورس تحصیلی خیریه دکتر عالمی

بهره مندی80دانشجوی دانشگاه دامغان از بورس تحصیلی خیریه دکتر عالمی