مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 14:152019-12-12سياسي

سند 2030 هیچ جایی در نظام تعلیم و تربیت ندارد


مدیرکل آموزش و پرورش فارس در جمع فرهنگیان بسیجی استان تاکید کرد: سند 2030 هیچ جایی در نظام تعلیم و تربیت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی عسکر نجفی عصر پنجشنبه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر هوشیاری مسئولین در زمینه تلاش دشمن برای استفاده از این نهاد و تربیت سرباز برای خود در قالب اجرای سند 2030، گفت : این سند به هیچ عنوان در آموزش و پرورش راه ندارد و آنچه ما به دنبال آن هستیم، سند تحول بنیادین است که اجرای آن مورد تاکید مقام معظم رهبری و خواسته همه مسئولین در نظام تعلیم و تربیت است.

وی در جمع منتخبی از فرهنگیان بسیجی استان در شیراز ، بزرگترین عامل برای تحقق اهداف آموزش و پرورش را مدیران مدارس معرفی کرد و خطاب به آنها گفت : شما افسران و فرمانده پیشانی جبهه تعلیم و تربیت هستید که در نزدیکترین نقطه به هدف اصلی واقع شده اید .

مدیر کل آموزش و پرورش فارس مدرسه را به عنوان میدان تحول در آموزش و پرورش دانست و گفت : کسی که هدایت و فرماندهی این مدرسه ها را برعهده دارد شما مدیران هستید که برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت بسیار به درایت، مدیریت و راهبری شما در این میدان سخت و خطیر نیازمندیم .

نجفی با تاکید بر لزوم همکاری و هم افزایی تمام دستگاه در اجرای هر چه بهتر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گفت: باید تلاش کنیم که این سند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 2030 هیچ جایی در نظام تعلیم و تربیت ندارد

سند 2030 هیچ جایی در نظام تعلیم و تربیت ندارد