مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 17:502019-12-12اقتصادي

بهره برداری از 14 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ری


14 طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار 9 میلیارد و 600 میلیون ریال با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان ری به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ 10 کارگاه اشتغالزایی در قالب مشاغل زودبازده از جمله قالی بافی و مشاغل خانگی با اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون ریال و اشتغالزایی 100 نفر مستقیم و غیر مسقیم از جمله این طرح هاست.

چهار کارگاه اشتغالزایی شامل گوهر تراشی، عروسک سازی، پوشاک و قالی بافی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرک گلستان شهرری نیز به بهره برداری رسید.

ساخت سالن چند منظوره ورزشی با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات سپاه و خیران از دیگر طرح های بهره برداری شده در شهرری است.

گشایش مسجد حضرت عبدالعظیم(ع) شهرک گلستان و همچنین مرکز نیکو کاری سید الکریم(ع) با هدف تامین وام کم بهره و نیز تهیه بسته های غذایی و حمایتی با اعتبار 400 میلیون ریال از دیگر طرح هاست.

راه اندازی مرکز گروه جهادی پزشکی با اعتبار 700 میلیون ریال برای خدمات رسانی به ساکنان شهرک گلستان هم از جمله طرح های به بهره برداری رسیده است.

امروز علاوه بر بهره برداری از طرح های خدماتی و عمرانی، 313 سری جهیزیه هدیه برای زوج های مناطق کم برخوردار شهرستان های حاشیه استان تهران از جمله رباط کریم، فیروزکوه و ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 14 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ری

بهره برداری از 14 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ری