مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 06:152019-12-13سياسي

400 اثر به جشنواره شجره طیبه بسیج ارسال شده است


معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: 400 اثر از سوی علاقه مندان به جشنواره شجره طیبه بسیج ارسال شده است.

- مسعود رمرودی امروزز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره شجره طیبه بسیج در استان زنجان اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت چهل سالگی تاسیس بسیج برگزار می شود.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به رویکرد فرهنگی و هنری جشنواره شجره طیبه بسیج عنوان کرد: بخش های این جشنواره شامل دفاع مقدس، مذهبی، فرهنگی، جهاد و محرومیت زدایی، علمی، دفاعی و بیداری اسلامی است.

وی بسیج و ولایت مداری، بسیج و تمدن نوین اسلامی را از محورهای جشنواره شجره طیبه عنوان کرد و افزود: بسیج و پیشبرد گام دوم انقلاب نیز از محورهای این جشنواره است.

رمرودی خاطر نشان کرد: بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج و استکبار ستیزی، بسیج و معنویت و اخلاق و بسیج و بیداری اسلامی، بسیج و تربیت جوان مومن انقلابی از دیگر محورهای این جشنواره است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه فراخوان شرکت در این جشنواره از مرداد ماه سال جاری صادر شده بود، گفت: شرکت عموم در این جشنواره آزاد بوده و استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 اثر به جشنواره شجره طیبه بسیج ارسال شده است

400 اثر به جشنواره شجره طیبه بسیج ارسال شده است