مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 07:552019-12-13سياسي

بازگشت سطحی هوشیاری یونس حبیبی/قدردانی فرزند این مداح از بیمه نیروهای مسلح


یونس حبیبی مداح، نوحه خوان و جانباز شیمیایی دفاع مقدس، بعد از حدود 180 روز از کما خارج شده و هوشیاری وی، به صورت سطحی بازگشته است، او هم اکنون با مساعدت بیمه نیروهای مسلح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حاج یونس حبیبی مداح، نوحه خوان و جانباز شیمیایی دفاع مقدس، 52 سال دارد که 7 بار در جبهه های جنوب دچار عوارض بمباران های شیمیایی دشمن شده، پس از سه بار سکته مغزی، حدود 72 ساعت را در حالت کما به سر برد و حتی در بهمن ماه سال 95 خبر درگذشت او در فضای مجازی منتشر شد؛ اما پس از 3 روز از اغما خارج شد و به زندگی بازگشت.

  اما این مداح اهل بیت(ع) مجدداً از ساعت سه و نیم بامداد روز 21 خردادماه به دلیل مشکلات تنفسی و کاهش سطح هوشیاری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ساسان بستری شد و به کما رفت و اخیراً بعد از 180 روز، بخشی از هوشیاری خود را به دست آورده است.

  مجتبی حبیبی فرزند این مداح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارداشت: پدرم به مرور در این 6 ماه، بخشی از هوشیاری خود را به دست آورده است البته هنوز بخشی از توانایی های وی، بازنگشته است.

به دلیل آن که نیمه چپ بدن وی فلج بود، هم اکنون چشم چپ او اصلا باز نمی شود و چشم راست نیز به صورت کامل بینایی ندارد البته تنفس او پیشرفت داشته است و هم اکنون بدون دستگاه های تنفسی و تنها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت سطحی هوشیاری یونس حبیبی/قدردانی فرزند این مداح از بیمه نیروهای مسلح

بازگشت سطحی هوشیاری یونس حبیبی/قدردانی فرزند این مداح از بیمه نیروهای مسلح