مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-13اقتصادي

نخستین دورهمی فعالان بازی و نرم افزار تلفن همراه استان البرز


مسؤول سازمان فضای مجازی سراج استان البرز گفت: از برگزاری نخستین دورهمی فعالان بازی و نرم افزار تلفن همراه استان البرز با هدف ورود تخصصی به عرصه تولید این محصولات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محسن معصومی ورکی مسؤول سازمان فضای مجازی سراج استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج  از برگزاری نخستین دورهمی فعالان بازی و نرم افزار تلفن همراه استان البرز خبر داد و گفت: طرح شتاب یا شبکه توسعه دهندگان اپلیکیشن و بازی یک طرح ملی با هدف آموزش و توانمندسازی فعالان جهت ورود به این عرصه در 4 بخش B4A ، unitty ، Game macker و خوشه است.

معصومی افزود: واحد بازی و نرم افزار این مرکز در این راستا مقدمات برگزاری اولین دورهمی این رویداد ملی را در قالب شتاب دی البرز فراهم کرده که امیدواریم با استمرار این طرح و پیگیری های این مرکز بتواند به هدف چشم انداز خود در سال 1404 که تبدیل شدن به قطب بازی و نرم افزار تلفن همراه در کشور است دست یابیم.

مسؤول سازمان سراج استان البرز تصریح کرد: پیش از این سازمان فضای مجازی سراج مرکز البرز جهت آموزش و توانمندسازی فعالان فضای مجازی اقدام به برگزاری کارگاه ها و دورهمی های تخصصی در زمینه رسانه های اجتماعی و سواد فضای مجازی کرده است که با برگزاری این دورهمی به صورت تخصصی وارد عرصه تولید نرم افزار و بازی تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دورهمی فعالان بازی و نرم افزار تلفن همراه استان البرز

نخستین دورهمی فعالان بازی و نرم افزار تلفن همراه استان البرز