مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-13سياسي

بیانیه آیت الله سیستانی درباره تظاهرات و اصلاحات در عراق


دفتر آیت الله سیستانی در بیانیه ای که احمد الصافی نماینده مرجعیت دینی عراق در کربلا آنرا قرائت کرد، درباره تظاهرات و اصلاحات بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، دفتر آیت الله سیستانی در بیانیه ای که احمد الصافی نماینده مرجعیت دینی عراق در کربلا آنرا قرائت کرد درباره تظاهرات و اصلاحات بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:روزهای گذشته دومین سالروز اعلام پیروزی بر گروه تروریستی داعش در آن مبارزه تاریخی بزرگی بود که عراقی ها وارد آن شدند و برای آزادسازی بخش های بزرگی از کشورشان که این گروه تروریستی اشغال کرده بود، به خوبی از پس آن آزمون برآمدند و در این راه به مدت سه سال و اندی دهها هزار شهید و چندین برابر مجروح و مصدوم دادند و صفحات درخشانی از تاریخ عراق را با عزت و سربلندی رقم زدند و زیباترین جلوه های حماسی و ایثارگری را در دفاع از زمین، آبرو و مقدسات ترسیم کردند.

همچنین در این بیانیه تاکید شده است: در این مناسبت عزیز که در قلب همه عراقی ها جای دارد، با عزت و افتخار، شهدایی را یاد می کنیم که خاک وطن را با خون پاکشان آبیاری کردند و به بالاترین درجات بزرگی و کرامت نائل شدند و صمیمانه ترین احترام ها و تقدیرها را به خانواده های عزیز آنها، عزیزان مجروح و معلول، مبارزان قهرمانی که همچنان بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه آیت الله سیستانی درباره تظاهرات و اصلاحات در عراق

بیانیه آیت الله سیستانی درباره تظاهرات و اصلاحات در عراق