مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 13:252019-12-13سياسي

خمین با وجود ظرفیت های فرهنگی و هنری فاقد نگارخانه است


با وجود برخورداری از ظرفیت های فرهنگی و هنری، شهرستان خمین در حال حاضر فاقد یک نگارخانه است که انتظار می رود این کمبود رفع شود.

- خمین- فرماندار شهرستان خمین گفت: با وجود برخورداری از ظرفیت های فرهنگی و هنری، شهرستان خمین در حال حاضر فاقد یک نگارخانه است که انتظار می رود این کمبود رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد طهرانی بعد از ظهر جمعه در جریان دومین روز از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی و دیدار وی با جامعه قرآنی و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در خمین اظهار داشت: شهرستان خمین، بیش از یک هزار شهید، دو هزار و 500 جانباز و 90 آزاده را به اسلام و انقلاب تقدیم کرده و سرآمد بزرگان این خطه، حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با بیان این که پتانسیل های ویژه ای در حوزه های فرهنگی و هنری در شهرستان خمین وجود دارد، اظهار کرد: 14 موسسه قرآنی در سطح این شهرستان وجود دارد که زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد است.

فرماندار خمین همچنین به وجود بیشترین هنرمندان خوشنویس در استان، کسب رتبه های برتر منطقه ای و کشوری توسط هنرمندان و تالیف بیش از 100 عنوان کتاب توسط مولفان و ناشران در شهرستان خمین اشاره کرد.

طهرانی بیان داشت: با این وجود، در حال حاضر شهرستان خمین فاقد یک مرکز به عنوان نگارخانه به منظور به نمایش گذاشتن فعالیت ها و آثار ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خمین با وجود ظرفیت های فرهنگی و هنری فاقد نگارخانه است

خمین با وجود ظرفیت های فرهنگی و هنری فاقد نگارخانه است