مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 06:052019-12-14سياسي

مردم قربانیان گردن کشی پزشکان و وکلا در ماجرای تابلوهای شهر یزد


شهرداری یزد چندی است که به منظور حراست از سیما و منظر شهری تابلوهای غیراصولی را از سطح شهر جمع آوری می کند ولی تاکنون موفق به انجام هیچ اقدامی درباره جمع آوری تابلوی پزشکان و وکلا نشده که این موضوع نارضایتی صنوف مختلف و حتی مردم را به دنبال داشته است.

- ایسنا/یزد شهرداری یزد چندی است که به منظور حراست از سیما و منظر شهری تابلوهای غیراصولی را از سطح شهر جمع آوری می کند ولی تاکنون موفق به انجام هیچ اقدامی درباره جمع آوری تابلوی پزشکان و وکلا نشده که این موضوع نارضایتی صنوف مختلف و حتی مردم را به دنبال داشته است.

سپنتا نیکنام رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی یزد در صد و ششمین جلسه این کمیسیون که با حضور جمال الدین عزیزی شهردار و حسین صالحیان معاون خدمات شهری شهرداری و اعضای این کمیسیون برگزار شد، با بیان این که بحث ساماندهی تابلوهای معرفی مشاغل در سطح شهر یزد یکی از اولویت های اجرایی مدیریت شهری است، اظهار کرد: توجه به مقوله زیباسازی و منظر شهری نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی ایفا می کند.

وی اقدامات انجام شده در راستای جمع آوری تابلوهای غیرقانونی و غیراستاندارد را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر فقط تابلوهای دو صنف وکلا و پزشکان به صورت غیرقانونی و غیراصولی در سطح معابر یزد خودنمایی می کنند که امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قربانیان گردن کشی پزشکان و وکلا در ماجرای تابلوهای شهر یزد

مردم قربانیان گردن کشی پزشکان و وکلا در ماجرای تابلوهای شهر یزد