مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-14سياسي

بازدید و نظارت های سر زده از کشتارگاه های دام و طیور استان


بازدید و نظارت های سرزده از کشتارگاه های دام و طیور کهگیلویه وبویراحمد در دستور کار حوزه نمایندگی ولی فقیه دامپزشکی قرار دارد.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان، از روند نظارت بر ذبح شرعی در کشتارگاه های دام و طیور کهگیلویه وبویراحمد بازدید کرد.

حجت الاسلام خادمی گفت: روند نظارت و بازدید از کشتارگاه های دام و طیور استان به منظور پایش و بررسی مسائل ذبح شرعی و همچنین نظارت بر روند کار روحانیان ناظر ذبح شرعی در این مراکز به صورت سرزده و فصلی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی یکی از مسائلی است که در دنیا نیز پیگیری می شود و دین اسلام ویژگی های خاصی برای این مهم در نظر گرفته است، افزود: نقش ناظران شرعی در کشتارگاه ها در کنار ناظران بهداشتی و حضور آنان برای تامین غذای حلال بسیار قابل توجه و مهم بوده و بر توجه ناظران در مورد رعایت دستورات اسلامی تاکید کرد.

حجت الاسلام خادمی اضافه کرد: روحانیان مستقر در کشتارگاه ها به عنوان ناظران ذبح شرعی در کنار کار نظارت بر ذبح شرعی دام و طیور به پرسنل شاغل در این بخش نیز آموزش های لازم ارائه می شود و پاسخگوی سئوالات و شبه های شرعی آنان نیز هستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید و نظارت های سر زده از کشتارگاه های دام و طیور استان

بازدید و نظارت های سر زده از کشتارگاه های دام و طیور استان