مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:062019-12-14ورزشي

پدرخوانده در والیبال ارومیه!/  شهرداری ارومیه در برزخ تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی


این روزها والیبال ارومیه در برزخ تصمیم گیری قرار گرفته است، شهری که پر است از بزرگان و برترین های والیبال.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه آذربایجان غربی، - "پدرخوانده" در والیبال ارومیه!/  شهرداری ارومیه در برزخ تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی ایسنا/آذربایجان غربی این روزها والیبال ارومیه در برزخ تصمیم گیری قرار گرفته است، شهری که پر است از بزرگان و برترین های والیبال.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه آذربایجان غربی، پس از وضعیت نامساعد جسمی پیش آمده برای مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه، هنوز تکلیف سرمربی این تیم برای ادامه رقابت های لیگ برتر مشخص نیست و همین مسئله نارضایتی عاشقان والیبال در این شهر را در پی داشته است.

این روزها ارومیه در برزخ تصمیم گیری قرار گرفته است، شهری که پر است از بزرگان و برترین های والیبال و همین مسئله منجر به دلسردی هواداران والیبال این شهر شده است.

در شرایط کنونی بایستی هرچه سریع تر تکلیف سرمربی این تیم پرطرفدار مشخص شود تا این عدم مدیریت باعث سرشکستگی و ناامیدی عاشقان والیبال در ارومیه نشود.

این بلاتکلیفی در هفته های اخیر در حالی به وقوع پیوسته است که در اتفاقی عجیب محمد حضرت پور، شهردار شهر ارومیه در ماه گذشته با حضور در انتخابات هیئت والیبال استان آذربایجان غربی، پس از کاندیداتوری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرخوانده در والیبال ارومیه!/  شهرداری ارومیه در برزخ تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی

پدرخوانده در والیبال ارومیه!/  شهرداری ارومیه در برزخ تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی