مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:062019-12-14اقتصادي

کاهش 22 درصدی مصرف بنزین در استان بوشهر


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: مصرف بنزین در استان بوشهر پس از سهمیه بندی این سوخت، 22 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مسعود نیک تاج در نشست مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر بیان کرد: در 20 روز آذرماه به طور میانگین روزانه یک میلیون و 850 هزار لیتر بنزین در استان بوشهر مصرف شده است که در مقایسه با مدت مشابه آبان امسال 22 درصد کاهش مصرف نشان می دهد.

وی افزود: همچنین در مدت مذکور روزانه 200 هزار مترمکعب گاز سی ان جی در استان بوشهر مصرف شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر کاهش مصرف بنزین از طریق گاز سوز کردن خودرو ها را از برنامه های دولت عنوان و اضافه کرد: در همین زمینه گازسوز کردن وانت های نیسان پرمصرف کشور که روزانه هشت میلیون لیتر بنزین مصرف می کنند در اولویت تبدیل به سی ان جی سوز با استفاده از تسهیلات دولتی هستند.

وی ادامه داد: پس از وانت های نیسان پرمصرف، وانت های نوع دوم، خودور های عمومی و درون شهری در اولویت های بعدی برای سی ان جی سوز شدن قرار دارند.

نیک تاج با اشاره به فعالیت 35 جایگاه سوخت سی ان جی در استان گفت: زیرساخت ها برای تامین گاز خودرو های گاز سوز جدید در استان فراهم است و نگرانی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 22 درصدی مصرف بنزین در استان بوشهر

کاهش 22 درصدی مصرف بنزین در استان بوشهر