مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-14سياسي

طنین هجدهمین «شب آواز هگمتانه» در همدان


هجدهمین شب آواز هگمتانه به همت واحد موسیقی و سرود حوزه هنری استان همدان با هنرنمایی گروه موسیقی سنتی «سُرنا» و رونمایی از آلبوم «جاده جمعه ها» برگزار می شود.

- طنین هجدهمین شب آواز هگمتانه در همدان هجدهمین شب آواز هگمتانه به همت واحد موسیقی و سرود حوزه هنری استان همدان با هنرنمایی گروه موسیقی سنتی سُرنا و رونمایی از آلبوم جاده جمعه ها برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان همدان، هجدهمین شب آواز هگمتانه به همت واحد موسیقی و سرود حوزه هنری استان همدان، 29 آذرماه با هنرنمایی گروه موسیقی سنتی سُرنا و رونمایی از آلبوم جاده جمعه ها برگزار خواهد شد.

مسئول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری استان همدان گفت: گروه موسیقی سُرنا به سرپرستی محمدرضا شریفی و با خوانندگی سروش مرادی و با بازخوانی تصنیف ­های قدیمی، 29 آذرماه ساعت 15:30 در تالار فجر اجرای برنامه خواهد کرد.

جلال ­الدین سروش با بیان این­که در این برنامه از آلبوم موسیقی جاده جمعه ها با سبک اجرای آکاپلا (موسیقی بدون ساز) رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: آلبوم موسیقی جاده جمعه ها از تولیدات حوزه هنری استان همدان، با آهنگ­سازی سیاوش شیرانیان و استفاده از اشعار آیینی شاعرانی چون غزاله شریفیان، مهدی طراوتی توانا، سیدهاشم میری و مهرنوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین هجدهمین «شب آواز هگمتانه» در همدان

طنین هجدهمین «شب آواز هگمتانه» در همدان