مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-14پزشكي

تولد دو نوزاد سالم از مادران آلوده به ایدز در شاهین شهر


معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه از به بهره برداری رسیدن مرکز مشاوره و درمان بیماری های رفتاری در شاهین شهر خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه از به بهره برداری رسیدن مرکز مشاوره و درمان بیماری های رفتاری در شاهین شهر خبر داد.

ملیحه زیبنده پور، در گفت وگو با ایسنا، مرکز مشاوره و درمان بیماری های رفتاری شاهین شهر را دومین مرکز استان اصفهان برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به بیماری های رفتاری دانست و اظهار کرد: مرکز نواب در استان اصفهان تنها مرکز مشاوره و درمان بیماری های رفتاری بود که به پیشنهاد شبکه بهداشت و درمان استان و با توجه به نیاز شاهین شهر و میمه، دومین مرکز مشاوره و درمان بیماری های رفتاری در این شهرستان در راستای خدمت رسانی به شهرستان و شهرهای اطراف آن به بهره برداری رسید و این مرکز بیماری های رفتاری پرخطر مانند بیماری های آمیزشی، ایدز و معتادان تزریق مشترک را مورد پذیرش و پوشش قرار می دهد.

وی با اشاره به اصل امانت داری پزشکان برای بیماران، خاطرنشان کرد: برای حفظ حرمت و شأن بیماران و مراجعه کنندگان و همچنین تأمین آسایش و امنیت خاطر آنان بخشی از ساختمان بهداشت محیط شهرستان به این مرکز مشاوره اختصاص یافته است که یک پزشک، دو کارشناس و یک روانشناس آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد دو نوزاد سالم از مادران آلوده به ایدز در شاهین شهر

تولد دو نوزاد سالم از مادران آلوده به ایدز در شاهین شهر