مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 14:152019-12-14سياسي

ثبت78درصد موقوفات گلستان بعداز انقلاب/آزادی 11زندانی باکمک واقفان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره تنها 33 درصد از هزار و 308 مسجد گلستان قبل از انقلاب ساخته شده، گفت: 78 درصد موقوفات گلستان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد ظهر شنبه در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم گلستان اظهار کرد: برای اجرای طرح کاداستر در موقوفات گلستان تفاهم نامه ای با اداره کل ثبت و اسناد استان گلستان منعقد کرده ایم اما به دلیل تعدد موقوفات اجرای این طرح با سرعت انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه 45 درصد املاک گلستان در سامانه حدنگار کاداستر شده اند، افزود: تنها 12 درصد از موقوفات گلستان پیش از انقلاب ثبت شده اند و 78 درصد آن ها بعد از پیروزی انقلاب انجام شده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه تنها 33 درصد از هزار و 308 مسجد گلستان قبل از انقلاب ساخته شده اند، ادامه داد: تاکنون تمام اعتبار هزینه شده در اجرای طرح کاداستر از اعتبارات ملی انجام شده و حتی یک ریال از اعتبارات کمیته های برنامه ریزی استانی و شهرستانی برای اجرای طرح کاداستر اختصاص نیافته است.

وی همچنین از آمادگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان برای آزادسازی جرائم غیرعمد در استان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 11 زندانی جرائم غیرعمد در گلستان به کمک واقفان و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت78درصد موقوفات گلستان بعداز انقلاب/آزادی 11زندانی باکمک واقفان

ثبت78درصد موقوفات گلستان بعداز انقلاب/آزادی 11زندانی باکمک واقفان