مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 20:552019-12-14حوادث

پروازهای فرودگاه های کشور با ساعت نماز تداخل ندارد


رییس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه های کشور با اشاره به تجهیز نمازخانه های فرودگاه ها، گفت: پروازهای فرودگاه های کشور با ساعت نماز تداخل ندارد اما گاهی با توجه به وجود تفاوت زمانی در افق استان ها تداخل هایی دیده می شود.

- ایسنا/لرستان رییس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه های کشور با اشاره به تجهیز نمازخانه های فرودگاه ها، گفت: پروازهای فرودگاه های کشور با ساعت نماز تداخل ندارد اما گاهی با توجه به وجود تفاوت زمانی در افق استان ها تداخل هایی دیده می شود.

جشن تکلیف فرزندان کارکنان و یگان های حفاظت هواپیمایی و پلیس فرودگاه خرم آباد، با حضور رییس ستاد اقامه نماز فرودگاه های کشور، رییس فرودگاه خرم آباد، معاونان، اعضای ستاد اقامه نماز فرودگاه خرم آباد در سالن اجتماعات فرودگاه خرم آباد برگزار شد.

محمد عباسی، رییس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه های کشور در این مراسم با اشاره به این که ما در وقایع مهمی چون عروسی، تولد، سالگرد ازدواج و رسیدن به سن تکلیف جشن می گیریم، اظهار کرد: جشن تکلیف، یکی از روزهای مهم زندگی است که باید از آن بهره گرفت و تکلیف به معنای مسئولیت است.

وی، تکلیف را نوعی بدهکاری و مسئولیت دانست و با تأکید بر این که این تکلیف از سوی خداوند نازل شده است، اضافه کرد: مدارس و حوزه های علمیه باید دین خدا را بدون ملاحظه برای شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای فرودگاه های کشور با ساعت نماز تداخل ندارد

پروازهای فرودگاه های کشور با ساعت نماز تداخل ندارد