مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 05:352019-12-15سياسي

برگزاری نهمین جشنواره باقرالعلوم (ع)


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) از برگزاری نهمین جشنواره باقرالعلوم (ع) با حضور فرمانده کل سپاه خبر داد.

- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) از برگزاری نهمین جشنواره باقرالعلوم (ع) با حضور فرمانده کل سپاه خبر داد و گفت: حدود 60 محصول پزشکی تاکنون در شرکت های دانش بنیان با برگزاری این جشنواره تولید شده است.

دکتر غلامحسین علیشیری معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در گفتگو با دفاع پرس، درباره برگزاری نهمین جشنواره علمی تحقیقاتی باقرالعلوم (ع) اظهار داشت: هر سال در هفته پژوهش به منظور قدردانی از عملکرد افراد حقیقی و حقوقی با شاخص هایی که تعیین شده است، جشنواره باقرالعلوم (ع) را برگزار می کنیم که امسال با توجه به انتخاب شعار پژوهش و فناوری هدفمند و اقتدارآفرین که لازمه رونق تولید در گام دوم انقلاب است، این جشنواره هم ویژگی خاصی دارد.

وی افزود: افرادی که در گذشته برای این جشنواره انتخاب شدند، ارزیابی نمی شوند و 10 نفر جدید که حائز برترین شرایط باشند، با حضور فرمانده کل سپاه مورد تجلیل قرار می گیرند.

علیشیری ادامه داد: جشنواره نهم باقرالعلوم (ع) با حضور و مشارکت شرکت های دانش بنیان، مولفان کتب علوم پزشکی، رتبه های برتر جشنواره های علوم پزشکی داخل و خارج سپاه، ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نهمین جشنواره باقرالعلوم (ع)

برگزاری نهمین جشنواره باقرالعلوم (ع)