مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 05:552019-12-15پزشكي

افسردگی در کمین «کودکان تبلیغات»/ این «اعتماد به نفس» کاذب است


سیما فردوسی روان شناس و استاد دانشگاه معتقد است حضور بچه ها در آگهی های تبلیغاتی، عطش «مدل شدن» و رفتن به قالب «فشن شوها» را از کودکی در آن ها ایجاد می کند.

- سیما فردوسی روان شناس و استاد دانشگاه معتقد است حضور بچه ها در آگهی های تبلیغاتی، عطش مدل شدن و رفتن به قالب فشن شوها را از کودکی در آن ها ایجاد می کند.

سیما فردوسی استاد دانشگاه شهید بهشتی درباره استفاده از کودکان در آگهی های بازرگانی و تبلیغات در تلویزیون و آسیب شناسی این پدیده به خبرنگار مهر گفت: هر آنچه را که در آن افراط کنیم مشکل پیش می آید.

استفاده از کودکان در پیام های بازرگانی نیز به همین نحو است، به ویژه اگر بار تبلیغات به دلیل شیرینی کودکان باشد و قرار باشد او به این شکل جلب توجه کند، خوب نیست و درست نیست که از کودکمان به عنوان وسیله تبلیغاتی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اولین پیامدهای حضور کودکان در آگهی های بازرگانی اظهار کرد: کودکان با حضور در پیام های بازرگانی و بازی و جلوه گری در آن ها عادت می کنند و یاد می گیرند این چنین جلب توجه کنند.

دغدغه مدل شدن یا حضور در فشن شو فردوسی همچنین به ادامه این نگاه در کودک اشاره کرد و گفت: این بچه ها در بزرگی هم دوست دارند مدل یا بازیگر شوند و به فشن شوها بروند و اگر چه بازیگری حوزه ای منفی نیست اما این نوع افراط و دغدغه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسردگی در کمین «کودکان تبلیغات»/ این «اعتماد به نفس» کاذب است

افسردگی در کمین «کودکان تبلیغات»/ این «اعتماد به نفس» کاذب است