مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 07:062019-12-15سياسي

رعایت نکردن اصول مناسب سازی؛ خلاف قانون حمایت از حقوق معلولان


رعایت نکردن اصول مناسب سازی برای دسترس پذیری افراد دارای معلولیت و نابینا برخلاف مفاد قانون حمایت از حقوق معلولان است.

- رعایت نکردن اصول مناسب سازی؛ خلاف قانون حمایت از حقوق معلولان ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: رعایت نکردن اصول مناسب سازی برای دسترس پذیری افراد دارای معلولیت و نابینا برخلاف مفاد قانون حمایت از حقوق معلولان است.

محمد محمدی قیداری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اقدامات و فعالیت های دبیرخانه مناسب سازی در سه ماهه سوم امسال، بیان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در این بخش که در راستای عملیاتی کردن اهداف تدوین شده در سند راهبردی مناسب سازی، انعقاد تفاهم نامه مشترک به نهادها و دستگاه های اجرایی و عمومی برای دسترس پذیری محیط و اماکن عمومی در جامعه بوده است.

وی تصریح کرد: پروژه کف سازی بازار با همکاری شهرداری و سازمان میراث فرهنگی در دست اقدام است که امیدواریم در اجرای پروژه، اصول مناسب سازی برای استفاده افراد دارای معلولیت، رعایت شود؛ همچنین موانع موجود در پیاده راه سبزه میدان و در انتهای مسیر ویژه نابینایان رفع شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: مسافرت با قطار به عنوان یکی از مناسب ترین وسیله های حمل و نقل به حساب می آید که خوشبختانه در راه آهن استان امکانات ویژه جهت جابه جایی معمولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نکردن اصول مناسب سازی؛ خلاف قانون حمایت از حقوق معلولان

رعایت نکردن اصول مناسب سازی؛ خلاف قانون حمایت از حقوق معلولان