مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 07:352019-12-15سياسي

بیش از 2700 دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم


کرمانشاه_ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 2757 نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل بر اساس فرمول قانونی از 6 تا 11 سال در این استان داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید یزدان پناه صبح امروز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: مهمترین رسالت آموزش و پرورش ابتدایی افزایش عدالت آموزشی در دو محور کمی و کیفی است که با انسداد مبادی بیسوادی و پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان محقق می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: مفاد قانونی و ابلاغیه های مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی دولت را موظف کرده که امکان تحصیل با کیفیت را برای تمام کودکان لازم التعلیم واجد شرایط فراهم کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کودکان بازمانده از تحصیل به افرادی اطلاق می شود که به سن تحصیل رسیده اند اما به دلایلی از قبیل بد سرپرست بودن، بیکاری والدین ازدواج یا طلاق والدین و دانش آموزان تا به حال به مدرسه نرفته اند یا از تحصیل بازمانده اند.

یزدان پناه گفت: هر ساله برابر قرارداد منعقد شده وزارت آموزش و پرورش با سازمان ثبت احوال کشور گروه سنی لازم تعلیم و آموزش و پرورش اعلام می شود و این آمار با دانش آموزان ثبت نام شده در سامانه نام نویسی الکترونیکی تطبیق داده می شود تا دانش آموزان لازم و تعلیمی را به ثبت نام نشده اند شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2700 دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم

بیش از 2700 دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم