مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 07:352019-12-15فناوري

ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری رامسر فرصتی مناسب برای شهروندان


خدمات الکترونیک شهرداری رامسر، فرصت خوبی را برای شهروندان این شهر فراهم کرده تا دیدار چهره به چهره کاهش یابد و درخواست ارباب رجوعان در بستر اینترنت مهیا  شود.

- ارائه "خدمات الکترونیکی شهرداری رامسر" فرصتی مناسب برای شهروندان ایسنا/مازندران شهردار رامسر گفت: خدمات الکترونیک شهرداری رامسر، فرصت خوبی را برای شهروندان این شهر فراهم کرده تا دیدار چهره به چهره کاهش یابد و درخواست ارباب رجوعان در بستر اینترنت مهیا  شود.

رضا کحالی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سیستم یکپارچه سازی شهرسازی، نوسازی و درآمد اصناف رامسر، از سیستم طراحی شده شهرداری این شهر است، اظهار کرد: درخواست هایی که از طرف ارباب رجوع ثبت می شود کارشناسان مربوطه شهرداری آن درخواست را بررسی و پیگیری می کنند و اگر ارباب رجوع به اینترنت دسترسی ندارد از طریق سامانه پیامکی پیگیری درخواستش اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: نرم افزار تصدیق گواهی، نرم افزار کارکنان شهرداری، پلیس ساختمان، پایش (مانیتورینگ)، شهر نمای رامسر، ممیزی، اعلام دستور و مدیریت تفکیک زباله از مبدا از خدمات الکترونیکی شهرداری رامسر بوده که به حالت اجرا در آمده است.

شهردار رامسر خاطرنشان کرد: نرم افزار تصدیق گواهی این امکان را فراهم کرده که استعلام هایی که از طرف شهرداری برای نقل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری رامسر فرصتی مناسب برای شهروندان

ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری رامسر فرصتی مناسب برای شهروندان