مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-15بين الملل

مذاکرات اقلیمی مادرید در وقت اضافه


مقامات شیلی از نمایندگان حاضر در مذاکرات اقلیمی سازمان ملل درخواست کردند تا برای دستیابی به توافق در زمینه موضوعات آب وهوایی، انعطاف بیشتری از خود نشان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات شیلی که ریاست مذاکرات اقلیمی سازمان ملل در مادرید را بر عهده دارند از نمایندگان کشورهای حاضر در این نشست درخواست کردند تا برای دستیابی به توافقی جهت مقابله با تغییرات اقلیمی، انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهند.

طبق برنامه از پیش تعیین شده پایان مذاکرات اقلیمی سازمان ملل روز جمعه اعلام شده بود اما این مذاکرات به وقت اضافه کشید و تا روز گذشته و صبح امروز (یک شنبه) نیز ادامه پیدا کرد.

کارولینا اشمیت نماینده دولت شیلی گفت: هدف از این مذاکرات تعهد کشورها به کاهش تولید گاز کربن تا پایان سال 2020 است.

اتحادیه اروپا و کشورهای کوچک جزیره ای که در برابر تغییرات اقلیمی بیشترین آسیب پذیری را دارند خواستار آن هستند تا به منظور کاهش تولید آلاینده ها کشورها خود را به تعهدات قوی و مستحکمی ملزم کنند.

این در حالیست که برخی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده آلاینده ها از جمله آمریکا، برزیل و هند بر این باورند که نیاز به تغییر برنامه های فعلی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری بی بی سی، کارولینا اشمیت که ریاست این کنفرانس را بر عهده دارد امروز در اظهاراتی گفت: از تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات اقلیمی مادرید در وقت اضافه

مذاکرات اقلیمی مادرید در وقت اضافه