مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:302019-12-15اجتماعي

آموزش مهارت زندگی از مدارس شروع شود


آموزش و پرورش دارای 20 هزار پرسنل و حدود200هزار دانش آموز یکی از نهادهای تاثیرپذیر و تاثیرگذار در جامعه است و آموزش و مهارت آموزی را باید از دانش آموزان شروع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما از اردبیل؛ اکبر بهنام جو در نشست هم اندیشی فرهنگی و اجتماعی افزود: بحث آموزش و مهارت کنترل در جامعه هدف مورد بررسی قرار می گیرد که باید در داخل خانواده ها، ادارات مختلف، آموزش و پرورش روی این موضوع برنامه ریزی هدفمند صورت گیرد.

وی تاثیر محیط و مبلمان شهری را نسبت به روح و روان مهم ارزیابی کرد و افزود: بحث ترافیک شهری، مبلمان و سیمای محیطی شهر، شکل ساختمان ها و برخوردهای روزمره عوامل انسانی در میزان خشم و خشونت بطور مستقیم تاثیرگذار است.

استاندار اردبیل گفت: ایجاد محیط شهری با المان های گوناگون باعث آرامش و آسایش شهروندان شده که باید در زمینه های گسترش فضای سبز، رنگ آمیزی و مسائل ترافیکی کار کارشناسی انجام شود.

بهنام جو ضمن تقدیر از اساتید دانشگاه ها گفت: با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی در جامعه، با همدلی، همرنگی، اتحاد و هماهنگی حل هیچ مشکلی دور از توان نیست چرا که ما در دوران مختلف ثابت کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه نگرش ها یک شبه قابل تغییر نیستند گفت: باید با ایجاد دلبستگی اجتماعی در مردم آموزش و مهارت را جهت کاهش جرم و خشونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت زندگی از مدارس شروع شود

آموزش مهارت زندگی از مدارس شروع شود