مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 09:202019-12-15سياسي

مجلس هیأتی برای بررسی تعداد دریافت کنندگان یارانه بنزین تشکیل دهد


دولت می گوید ما یارانه بنزین به 60 میلیون ایرانی داده ایم در حالی که بررسی های میدانی ما چیز دیگری است لذا از هیأت رییسه مجلس می خواهم هیأتی را برای بررسی تعداد دریافت کنندگان این یارانه تشکیل دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 24 آذر ) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه موضوع بنزین توانسته مشکلاتی را برای رانندگان به وجود آورد این وزارتخانه باید هر چه سریع تر این مشکلات را رفع کند.

وی خطاب به رییس قوه قضاییه گفت:ماده 51 قانون ایثارگران که مصوب مجلس از سوی دیوان عدالت اداری رد شده و باید رییس قوه قضاییه در این موضوع ورود کند.

نماینده مردم همدان در مجلس در تذکری خطاب به دولت وزارت اقتصادی و رییس سازمان برنامه بودجه گفت: بعد از گران شدن بنزین دولت اعلام کرد به 60 میلیون ایرانی یارانه معیشتی پرداخت می کند ولی در حوزه انتخابیه من و در بین مردمی که هستیم آنها به ما می گویند که چنین یارانه ای را دریافت نکرده اند و فقط تعداد قلیلی از مردم یارانه معیشتی بنزین را گرفته اند.

خجسته خاطرنشان کرد: دولت به جای بررسی حساب های مردم معترض و عدم دریافت یارانه معیشتی بنزین به دنبال بررسی حساب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس هیأتی برای بررسی تعداد دریافت کنندگان یارانه بنزین تشکیل دهد

مجلس هیأتی برای بررسی تعداد دریافت کنندگان یارانه بنزین تشکیل دهد