مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 10:362019-12-15سياسي

حمایت از قنات موزه قاسم آباد، پاسخ هنرمندان همدانی


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی قول پیگیری جدی وضعیت قنات موزه قاسم آباد را داد و اعلام کرد: «بارها گفته ام آیا همه مشکلات این مردم را حل کرده ایم که به سراغ الحاق این روستاها برویم.

- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی قول پیگیری جدی وضعیت قنات موزه قاسم آباد را داد و اعلام کرد: بارها گفته ام آیا همه مشکلات این مردم را حل کرده ایم که به سراغ الحاق این روستاها برویم.

بنابر این باید به سمت کار کارشناسی برویم و این مسائل را آسیب شناسی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 13 آذر امسال پرویز پرستویی، مسعودجعفری جوزانی، احمدرضا درویش، محمدحسین حلیمی، پرویز اذکایی، امیرشهاب رضویان و مجید برزگر در نامه ای به پروانه سلحشوری- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی - و امیر خجسته – نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی - درخواستِ حذف طرح الحاقِ روستای قاسم آباد به شهر همدان را داشتند تا با این اقدام احتمال پیوستن قنات موزه ی قاسم آباد در روستای قاسم آباد همدان به پرونده ی زنجیره ای قنات ها بیشتر شود.

حتی چند روز بعد از فرستادن نامه ی این هنرمندان به دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، 40 فعال میراث فرهنگی و گردشگری نیز در حاشیه ی همایش شهر خلاق خوراک شناسی در رشت با امضای این بیانیه از هنرمندان امضا کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از قنات موزه قاسم آباد، پاسخ هنرمندان همدانی

حمایت از قنات موزه قاسم آباد، پاسخ هنرمندان همدانی