مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-15پزشكي

ورود نهاد های امنیتی به ماجرای کیک های آلوده


تا این لحظه مورد نامطلوبی از مسمومیت یا عارضه نداشتیم و این موضوع یک بحث امنیتی است که وزارت بهداشت و نهاد های امنیتی و اطلاعاتی در حال ردیابی آن هستند.

- آقای دکتر سعید نمکی در حاشیه مراسم بزرگداشت پوشش همگانی سلامت در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره ماجرای کیک های آلوده به قرص افزود: این اتفاق بیرون از چرخه تولید و حتی توزیع رسمی انجام شده است.

این موضوع یک بحث امنیتی است و گروهی به شکل سازمان یافته برای تخریب اذهان عمومی و فلج کردن صنعت موفق مواد غذایی کشور به ویژه صنعت کیک و شکلات مملکت اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: در این زمینه همکاران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با همکاران امنیتی و اطلاعاتی در حال ردیابی این شبکه ها هستند، امیدوارم با تلاش شبانه روزی تیم های مختلفی که در این زمینه کار می کنند، بتوانیم شبکه ای را که در این زمینه اقدام کرده است شناسایی و خاطر مردم را از این جهت راحت کنیم.

آقای دکتر سعید نمکی درباره بحث ماندگاری پزشکان در مناطق محروم نیز گفت: یکی از مشکلات نقاط کمتر برخوردار کشور همواره ماندگاری طبیب و کادر پزشکی بوده است.

در این زمینه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی طرح هایی را برای جلب ماندگاری طبیب در مناطق محروم برنامه ریزی کرده و طرحی که بیشترین تأثیرگذاری را خواهد داشت، تربیت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود نهاد های امنیتی به ماجرای کیک های آلوده

ورود نهاد های امنیتی به ماجرای کیک های آلوده