مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-15اجتماعي

برگزاری اردو های یک روزه دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش :در طرح شمیم نور ما بیشتر بر روی برگزاری اردو های یک روزه از موزه های دفاع مقدس در همه مقاطع ابتدایی و متوسطه متمرکز هستیم.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، علیرضا کاظمی امروز یکشنبه 24 آذرماه با حضور در برنامه فرهنگی مشق ایثار در تالار هویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین آموزه های فرهنگی و دینی و قرآنی است که ما وظیفه داریم این فرهنگ را تحت عنوان مشق ایثار، آشنایی با تاریخ دفاع مقدس و یا اردو های دانش آموزی راهیان نور و سایر برنامه ها به نسل بعد منتقل کنیم.

یکی از بهترین راهکار ها برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی دانش آموزان با فداکاری و ایثارگری ها و تاریخ پرافتخار دفاع مقدس در صحنه های نبرد است که تحت عنوان اردو های دانش آموزی راهیان نور برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مهمترین کارکرد و ماموریت آموزش و پرورش را، ساخت انسان اجتماعی و انتقال فرهنگ یک جامعه به نسل جدید در ابعاد مختلف عنوان کرد و تاکید کرد: اگر نتوانیم این ماموریت را به نحو احسن انجام دهیم ممکن است درآینده ای نه چندان دور، جامعه با چالش مواجه شود، مقام معظم رهبری فرمودند یک عده ای می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردو های یک روزه دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش

برگزاری اردو های یک روزه دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش