مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-15سياسي

ورود 6 میلیون گردشگر خارجی به ایران/ مرمت 2500 بنای تاریخی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمد خیاطیان بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور گردشگری به موضوعات مهم بسیاری از کشورها مبدل شده است.

وی ادامه داد: امروزه کشورهایی که در بخش‎های دیگر دارای پتانسیل و ظرفیت هستند در بخش گردشگری نیز هدفگذاری خاصی را انجام دادند و این نشان می‎دهد گردشگری به عنوان اقتصادهای مطرح در دهه‎های آینده مورد توجه کشورهای مختلف قرار می‎گیرد.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: در 30 سال آینده گردشگری به عنوان اولین صنعت و اقتصاد کشورهای مورد توجه قرار می‎گیرد و باید تلاش کنیم ظرفیت‎های گردشگری را در کشور احیاء کنیم.

خیاطیان اضافه کرد: استان گلستان به عنوان نگارستان ایران ظرفیت‎های بسیار خوبی در موضوع جنگل، دشت، جلگه و دریا دارد و امید است با برنامه‎ریزی دقیق و آمایش سرزمینی شاهد برنامه‎های مدون اداره‎کل میراث فرهنگی گلستان برای ارتقای سطح گردشگری استان باشیم.

وی یادآور شد: امروز نتیجه‎بخش بودن بوم‎گردی‎ها نشان می‎دهد هدف‎گذاری صحیح انجام شده است و ظرفیت‎های خوبی در این حوزه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 6 میلیون گردشگر خارجی به ایران/ مرمت 2500 بنای تاریخی

ورود 6 میلیون گردشگر خارجی به ایران/ مرمت 2500 بنای تاریخی