مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 13:452019-12-15سياسي

استکبار از قدرت پیام انقلاب ما بیم دارد


قدرت پیام انقلاب ما به حدی است که استکبار از رسیدن آن به گوش دیگر ملت ها بیم دارد.

- ایسنا/کرمانشاه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قدرت پیام انقلاب ما به حدی است که استکبار از رسیدن آن به گوش دیگر ملت ها بیم دارد.

محمدحسین صفار هرندی در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه که عصر امروز(24 آذر) برگزار شد، با بیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کسی تصور ایستادگی در برابر قدرت استکبار به ذهنش خطور نمی کرد، گفت: با پیروزی انقلاب اتفاق بزرگی در دنیا افتاد و آن به چالش کشیدن قدرت استکبار بود.

وی با اشاره به تحمیل جنگ تحمیلی به کشورمان در سالهای ابتدایی پیروی انقلاب، گفت: این جنگ قرار بود در مدت کوتاهی منجر به ناکام ماندن حرکت آزادی خواهانه شکل گرفته در کشورمان شود، اما اینگونه نشد و در مقابل انقلاب ما الگویی برای دیگران شد و امروز به کابوسی برای آمریکا و متحدانش تبدیل شده است.

صفار هرندی ادامه داد: در پایان جنگ، استکبار به این نتیجه رسید که از طریق نبرد نظامی نمی تواند به انقلاب ما ضربه بزند، لذا از جبهه فرهنگی و رسانه ای درصدد ضربه زندن به ما برآمد و با تمرکز صدها ماهواره و شبکه های تلوزیونی که تنها در یک نمونه آن بیش از 300 رسانه فارسی زبان روی منطقه و کشور ما تمرکز کرده اند، به نبرد با ما آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار از قدرت پیام انقلاب ما بیم دارد

استکبار از قدرت پیام انقلاب ما بیم دارد