مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:352019-12-15سياسي

جزییات نشست آیین آواز آذرماه اعلام شد


از اجرای اثنی عشری تا مبحث تکمیلی «لایه بندی تحریر در آواز ایرانی» در سی و هفتمین برنامه نشست «آیین آواز» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سی و هفتمین نشست تخصصی آموزشی آیین آواز ساعت 18 سه شنبه 26 آذر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

در این برنامه که ابداع کانون موسیقی ارسباران به شمار می آید از مبحث تکمیلیِ لایه بندی تحریر در آواز ایرانی تا آوازخوانی امیر اثنی عشری و چند خواننده دیگر به همراه رونمایی از یک آلبوم تازه در برنامه گنجانده شده است.

لایه بندی تحریر؛ مبحث دوم عنوان بخش مباحثه فنی و تئوریک ماه است که با حضور علی شیرازی آوازخوان و مدرس آواز به همراه علیرضا امینی کارشناس مجری برنامه که آهنگساز و نوازنده سه تار نیز هست ارائه خواهد شد.

نخستین مبحث لایه بندی تحریر در آواز ایرانی در نشست مردادماه امسال توسط همین دو هنرمند پژوهشگر ارائه شد و در آن، ضمن ارائه تعریفی از لایه بندی تحریر (که عنوانی است پیشنهادی از سوی علی شیرازی) نمونه هایی از آوازها و تصنیف های بزرگان هنر خوانندگی در موسیقی دستگاهی نیز به عنوان مثال و در تکمیل و توضیح بحث برای حاضران در ارسباران پخش شد.

در نشست سی و هفتم نیز قرار است ادامه بحث پیگیری شود تا به قول ترتیب دهندگان این مبحث فنی و تئوریک، لایه بندی تحریر به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نشست آیین آواز آذرماه اعلام شد

جزییات نشست آیین آواز آذرماه اعلام شد