مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:402019-12-15پزشكي

همدان استان پاک در آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از کنترل آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در همدان خبر داد و گفت: طی یک سال و نیم اخیر موردی از این بیماری در استان گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، با انتشار اخباری مبنی بر شیوع آنفلوآنزای نوع(H1N1) این نگرانی از سوی مردم وجود دارد که شاید شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نیز بار دیگر مطرح شود که در این خصوص به سراغ مدیرکل دامپزشکی استان همدان رفتیم تا صحبت هایش را بشنویم.

محمودرضا رسولی با بیان اینکه خوشبختانه بیش از یک و سال و نیم اخیر موردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان گزارش نشده است اظهار کرد: با توجه به انجام 53 مورد اقدامات پیشگیرانه در استان دیگر موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان گزارش داده نشده است.

وی با اشاره به در حوزه آنفلوآنزای پرندگان هیچ مشکلی وجود ندارد و به موقع ستادهای پیشگیری نیز فعال شده است گفت: اقدامات پیشگیرانه و پایش های مشترک با سازمان محیط زیست و دیگر سازمان های مربوطه انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه بازدید و مراقبت های فعال از واحدهای صنعتی و سنتی مرغ در دستور کار است افزود: نمونه برداری ها نیز به صورت مرتب و مکرر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان استان پاک در آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان

همدان استان پاک در آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان