مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:502019-12-15سياسي

او علاوه بر روزنامه نگار، کارآگاه هم بود


کتاب خاطرات شش دهه روزنامه نگاری محمد بلوری، با حضور جمعی از دوستان و همکاران او و روایت خاطراتی از سال های همکاری با این روزنامه نگار پیشکسوت رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از کتاب خاطرات شش دهه روزنامه نگاری به قلم محمد بلوری که از او با عنوان پدر حادثه نویسی مطبوعات ایران یاد می شود، ظهر روز یکشنبه (24 آذر ماه) با حضور جمعی از روزنامه نگاران پیشکسوت و جوان در روزنامه ایران برگزار شد.

از جمله افراد حاضر در این مراسم که اردشیر رستمی اجرا آن را برعهده داشت، می توان به مهدی شفیعی (مدیرعامل موسسه ایران)، سید فرید قاسمی، علی اکبر قاضی زاده، فریدون صدیقی، رضا قوی فکر، بهروز بهزادی، مینو بدیعی، امیدعلی مسعودی، امیر حاج رضایی و .

اشاره کرد.

در ابتدا مهدی شفیعی ـ مدیرعامل موسسه ایران ـ به عنوان نخستین سخنران اظهار کرد: هر جامعه و نهادی بزرگانی دارد که علاوه بر اینکه نقش خودشان را ایفا می کنند، به اعتبار این جمع ها و نهادها نیز می افزایند.

جایگاه این افراد ویژه است و عدم توجه به این جایگاه باعث می شود که اعتبار آن جامعه یا نهاد کم شود.

آقای بلوری از جمله این افراد که به اعتبار موسسه ایران و جامعه رسانه ای کشور می فزایند و اگر ما از این جایگاه غافل شویم قطعا ضرر کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

او علاوه بر روزنامه نگار، کارآگاه هم بود

او علاوه بر روزنامه نگار، کارآگاه هم بود