مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 15:252019-12-15اقتصادي

عملیات عمرانی «پل قدس اردبیل» با تمهیدات زمستانی سرعت می گیرد


اتمام پل قدس اردبیل در اولویت برنامه های شهری بوده و قطعا طی روزهای آتی با تمهیدات زمستانی عملیات عمرانی این پروژه تسریع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید لطف اللهیان عصر یکشنبه در جلسه شورای معاونان شهرداری در خصوص آخرین وضعیت پل قدس اردبیل تصریح کرد: عملیات عمرانی پروژه پل قدس به مقطعی رسیده که صرفا نیازمند نقدینگی است.

وی یادآور شد: ادامه پیگیری ها مبنی بر شروع مجدد عملیات عمرانی در این پروژه جلسه ای که با اعضای شورای شهر داشتیم پیش بینی گردید با حمایت های شورای شهر عبور خودروها از روی پل قدس تا حدود هفت ماه آینده را شاهد باشیم.

شهردار اردبیل همچنین با تأکید بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام شهری اردبیل، یادآور شد: پل داروپخش، پروژه های عمرانی منطقه نمونه گردشگری شورابیل، میدان عوض زاده و میدان نیار از جمله پروژه هایی بودند که بهره برداری از آن در سال 97 در اولویت قرارگرفته و امسال نیز به اتمام رسید.

لطف اللهیان افزود: در سال جدید نیز با تعریف مأموریت و چشم انداز برای اتمام پروژه ها، اتمام پل قدس در اولویت بوده و قطعا طی روزهای آتی با تمهیدات زمستانی عملیات عمرانی آن تسریع می شود.

شهردار اردبیل ضمن پوزش و قدردانی از صبوری شهروندان اردبیل در خصوص بروز مشکلاتی در تردد وسائط نقلیه در محدوده پل قدس، ادامه داد: از طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات عمرانی «پل قدس اردبیل» با تمهیدات زمستانی سرعت می گیرد

عملیات عمرانی «پل قدس اردبیل» با تمهیدات زمستانی سرعت می گیرد