مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 16:302019-12-15سياسي

والدین در تربیت دینی باید فعال باشند نه منفعل


یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برای داشتن نسل خوب باید تربیت خوب و مربی خوب داشته باشیم گفت: والدین در تربیت دینی باید فعال باشند نه منفعل.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس همدان، حجت الاسلام سیدعلیرضا تراشیون امشب در جلسه سبک زندگی ایرانی- اسلامی با موضوع ویژگی های والدین فعال در تربیت فرزندان اظهار کرد: امروز اگر بخواهیم نسلی پویا و توانمند تربیت کنیم باید والدینی فعال باشیم نه منفعل.

وی با بیان اینکه امروز متأسفانه خیلی از والدین نقشی جز تهیه مسکن خوب و مناسب، خوراک، پوشاک، توجه به ظاهر فرزند و.

ندارند افزود: والدین با همه مشقت این همه وسایل رفاهی را برای بچه تهیه کرده و تربیت را به تلویزیون، سلبریتی ها و الگوهای کارتونی غرب چون بن تن، اسپایدرمن و.

می سپارند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: همین والدین بعدها کاسه چه کنم چه کنم به دست می گیرند و از این مشاور به مشاور دیگر باید حل مشکل خود می روند.

وی ادامه داد: برخی والدین هم تربیت را به شبکه های اجتماعی و بازی های کامپیوتری می سپارند که قطعا این بچه دچار آسیب ها و صدمات جبران ناپذیری خواهد شد.

تراشیون ضمن اینکه خانواده فعال را خانواده ای دانست که در بین اعضای آنها تقسیم کار صورت گرفته و هر یک مأموریت خاص خود را دارند ادامه داد: نقش مادر در خانواده فعال بسیار حائز اهمیت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین در تربیت دینی باید فعال باشند نه منفعل

والدین در تربیت دینی باید فعال باشند نه منفعل