مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 16:402019-12-15سياسي

آغاز ساخت پردیس تئاتر نصر در شیراز


در آستانه یکصدمین سال آغاز فعالیت های نمایشی در شیراز طی مراسمی، احداث پردیس تئاتر نصر که شامل سه سالن با ظرفیت هشتاد تا 250 نفر است، در شمال شرق این کلانشهر و در منطقه ای کمتر برخوردار آغاز شد.

- ایسنا/فارس در آستانه یکصدمین سال آغاز فعالیت های نمایشی در شیراز طی مراسمی، احداث پردیس تئاتر نصر که شامل سه سالن با ظرفیت هشتاد تا 250 نفر است، در شمال شرق این کلانشهر و در منطقه ای کمتر برخوردار آغاز شد.

بعداز ظهر یکشنبه 24 آذر عملیات اجرایی پروژه احداث پردیس تئاتر نصر شامل سه سالن 250، 170 و 80 نفره در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع با حضور شهردار شیراز، رییس و اعضای شورای شهر و جمعی از هنرمندان آغاز شد.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه اجرایی شدن این پروژه در راستای افزایش فضاهای فرهنگی شیراز به ویژه در مناطق کمتر برخودار است، گفت: شهرداری و شورای پنجم شیراز امیدوار است با احداث این مجموعه سالن های تئاتر، گام مهمی برای پاسداشت رویدادهای فرهنگی و هنری در حوزه هنرهای نمایشی بردارد.

حیدر اسکندرپور ضمن اشاره به سابقه غنی فرهنگی و تاریخی شیراز عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم ظرفیت های فرهنگی و هنری شیراز را ارتقا دهیم، نیازمند افزایش فضاهای فرهنگی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت پردیس تئاتر نصر در شیراز

آغاز ساخت پردیس تئاتر نصر در شیراز