مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 17:052019-12-15سياسي

سالانه 18 میلیون پرونده به دستگاه قضایی وارد می شود


باید آمار 18 میلیون پرونده قضایی در سال را کاهش دهیم و طرح هر مسجد یک حقوقدان به یقین تاثیر مهمی در این خصوص خواهد داشت.

- کرج - معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: باید آمار 18 میلیون پرونده قضایی در سال را کاهش دهیم و طرح هر مسجد یک حقوقدان به یقین تاثیر مهمی در این خصوص خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی در مراسم افتتاح طرح سراسری هر مسجد یک حقوقدان که در کرج برگزار شد، اظهار کرد: دنیای جدید بسیار پیچیده است، امروز ارتباطات انسانی مانند گذشته های دور ساده نیست و پیچیده است.

وی گفت: امروز دست شیاطین به دلایلی که ابزارهای مختلفی دارند بازتر شده است و از طرفی به این دلایل ما نیاز به دانش بیشتری در حوزه اجتماعی داریم.

معاون فرهنگی قوه قضاییه افزود: در یک خانواده مسائلی امروز طرح می شود که در گذشته نبوده و یا ساده حل و فصل شده بود اما اکنون مسائل میان همسران و فرزندان پیش می آید که حل آن نیاز به دانش دارد.

صادقی با اشاره به اینکه بسیاری از راه های رایجی که امروز منجر به پرونده سازی می شود این است که در موادی مانند انجام معاملات مردم آگاهی کافی از اصطلاحات پیچیده فقهی و قضایی ندارند، گفت: چون اطلاعات درستی ندارند به راحتی پای معاملات را امضا می کنند و میزان آگاهی ها در این خصوص خیلی پایین است ویا جوانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 18 میلیون پرونده به دستگاه قضایی وارد می شود

سالانه 18 میلیون پرونده به دستگاه قضایی وارد می شود