مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 03:252019-12-16فرهنگي

پرونده «آینه دار» در هفت دوره بسته می شود/ قدردانی از ستاره های ملی


مراسم اختتامیه ششمین فستیوال موسیقی نواحی آینه دار یکشنبه شب بیست و چهارم آذر ماه با قدردانی از هنرمندان پیشکسوت این عرصه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

- مراسم اختتامیه ششمین فستیوال موسیقی نواحی آینه دار یکشنبه شب بیست و چهارم آذرماه با قدردانی از هنرمندان پیشکسوت این عرصه در تالار وحدت تهران با اجرای منصور ضابطیان برگزار شد.

در ابتدای مراسم موسیقی زورخانه - موسیقی مرشد زورخانه و ورزش باستانی با هنرمندی مرشد امیرمسعود خسروی و ورزشکارانی از گود زورخانه باب الحوائج پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

پس از این اجرا نیز بخشی علیرضا سلیمانی از نوازندگان دوتار موسیقی منطقه خراسان و از شاگردان حاج قربان سلیمانی به مناسب ثبت جهانی نوازندگی ساز دو تار قطعاتی را اجرا کرد.

تشکر از استادان در روزهای ثبت جهانی دوتار اما در بخش اول اهدای تندیس ها که به موسیقی شمال خراسان اختصاص داشت، ستاد برگزاری فستیوال از استاد عیسی قلی پور، استاد رمضانعلی سلطانی، استاد حسین عزیزی پور ، استاد حیدر علی عاشق، استاد فریدون غلامی، استاد علیرضا سلیمانی در حضور محمود دولت آبادی قدردانی کرد.

بعد از اجرای این بخش نوبت به نمایش نماهنگی از اجراهای مختلف ششمین فستیوال موسیقی نواحی آینه دار رسید و پس از آن ادوارد کشیشیان و مارتین نظری از هنرمندان ارامنه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده «آینه دار» در هفت دوره بسته می شود/ قدردانی از ستاره های ملی

پرونده «آینه دار» در هفت دوره بسته می شود/ قدردانی از ستاره های ملی