مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 04:352019-12-16سياسي

حک شدن معجزه وار قرآن بر قلب حافظ کم سواد قرآنی


لیلا نورالهی، یکی از حافظان قرآن استان کردستان دارای تحصیلات ابتدایی بوده که به گفته خودش آیات قرآن کریم معجزه وار بر قلبش حک شده است.

- ایسنا/کردستان لیلا نورالهی، یکی از حافظان قرآن استان کردستان دارای تحصیلات ابتدایی بوده که به گفته خودش آیات قرآن کریم معجزه وار بر قلبش حک شده است.

قرآن سراسر معجزه است و خداوند هر که را بخواهد با معجزات دل نشین این کتاب آسمانی آشنا خواهد کرد، وقتی با حافظان و قاریان قرآن هم صحبت می شوی و از آن ها در مورد چگونگی زندگی قرآنی شان می پرسی آنچه را که بیان می کنند، آن قدر زیبا و دل نشین است که در لابه لای سخنانشان به معجزات بی شمار این کتاب الهی و آثار و برکات آن پی می بری.

ازجمله این حافظان قرآنی لیلا نورالهی بوده که باوجود تحصیلات ابتدایی موفق به حفظ قرآن به سه زبان عربی، فارسی و تُرکی شده است.

لیلا نورالهی، حافظ قرآنی متولد 1363 در روستای آزاد ویس علیا از بخش کرانی شهرستان بیجار چشم به جهان گشوده و فرزند اول خانواده بوده و دو برادر و یک خواهر دیگر نیز دارد و در سال 1393 ازدواج کرده و اکنون نیز ساکن همان روستا است.

وی در مورد چگونگی قرار گرفتن در مسیر قرآن اظهار کرد: به دلیل نبود مدرسه در روستا تا کلاس پنجم ابتدایی تحصیل کردم اما علاقه خاصی به یادگیری قرآن داشتم و لطف خداوند شامل حال من شد و آیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حک شدن معجزه وار قرآن بر قلب حافظ کم سواد قرآنی

حک شدن معجزه وار قرآن بر قلب حافظ کم سواد قرآنی