مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 04:552019-12-16ورزشي

برای کسب 3 امتیازبه مصاف شهرداری بم خواهیم رفت/ تیم حریف آنالیز شده


سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه برای کسب 3امتیاز به مصاف شهرداری بم می رویم،گفت: برای از بین بردن تعادل حریف برنامه های متنوعی تدارک دیده ایم و امیدوارم با دقت زیاد به تیم حریف ضربه بزنیم.

- یوسف نادریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص دیدار تیم نفت و شهرداری بم گفت: تیم شهرداری بم با یک امتیاز اختلاف نسبت به ما در رده پنجم جدول قرار گرفته است و تاکنون در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است.

سرمربی تیم  نفت و گاز گچساران با بیان اینکه تیم شهرداری بم  یکی از تیم های خوب در این فصل است، ابراز کرد: چند بازی قبلی این تیم را مشاهده و آنالیز خوبی از سبک بازی این تیم و همچنین شناخت خوبی از بازیکنان و تاکتیک های این تیم به دست آوردیم و امیدوارم با عملکرد خوب تیم نفت در زمین مسابقه به هدف مان دست پیدا کنیم.

نادریان در خصوص نقطه قوت تیم شهرداری بم این گونه پاسخ  داد : با آنالیزی که داشتیم نکته اصلی که توجه ما را به خود جلب کرد یک دست بودن و بازی هماهنگ این تیم در تمام خطوط شان  است.

وی با اشاره به دیدار نفت گچساران و شهرداری بم گفت: برای از بین بردن تعادل حریف برنامه های متنوعی تدارک دیده ایم و امیدوارم با دقت زیاد به تیم حریف ضربه بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کسب 3 امتیازبه مصاف شهرداری بم خواهیم رفت/ تیم حریف آنالیز شده

برای کسب 3 امتیازبه مصاف شهرداری بم خواهیم رفت/ تیم حریف آنالیز شده