مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-16فناوري

واگذاری 13 هزارفیش حج تمتع از طریق سامانه تشرف


مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت با اشاره به راه اندازی سامانه تشرف برای واگذاری یا دریافت اولویت حج تمتع گفت: تاکنون بیش از 13 هزار انتقال و واگذاری اولویت حج تمتع از طریق این سامانه انجام گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد تقی قادری مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت درباره سامانه های نقل و انتقال اولویت حج تمتع و فراخوان بروز رسانی اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع اظهار داشت: از اردیبهشت سال جاری سامانه تشرف راه اندازی شده است تا کسانی که قصد واگذاری یا دریافت اولویت حج تمتع را دارند به آن مراجعه کنند.

وی افزود: در گذشته خلا در این رابطه وجود داشت، چرا که برخی افراد بنا به دلایلی قصد واگذاری اولویت حج تمتع خود را داشتند و از طرفی برخی افراد مستطیع نیز درخواست دریافت اولویت حج تمتع را داشتند.

اما یک سامانه جامع، متمرکز و تحت نظارت سازمان وجود نداشت که این افراد را به هم وصل کند و در برخی موارد افراد سودجو و دلال نیز در این حوزه حضور می یافتند.

خوشبختانه با راه اندازی سامانه تشرف شاهد یک نظم و انسجام برای واگذاری و دریافت اولویت های حج تمتع هستیم.

  مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه سامانه تشرف به نوعی ارتباط دوسویه واگذارکنندگان و متقاضیان، مستقیما بدون واسطه افراد سودجود و دلال را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 13 هزارفیش حج تمتع از طریق سامانه تشرف

واگذاری 13 هزارفیش حج تمتع از طریق سامانه تشرف