مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 09:162019-12-16اجتماعي

فشارهای وارده پورسیدآقایی را خسته کرده بود


شهردار تهران در خصوص چرایی استعفای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پورسیدآقایی دو بار استعفا داده بود و عنوان کرده بود که فشارهای وارده او را خسته کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص اینکه در سه روز گذشته یکی از معاونین کلیدی شهرداری تهران در این معاونت حمل و نقل و ترافیک از سمت خود استعفا داده و استعفای ایشان هم پذیرفته شده است، دلیل این استعفا چه بود و جایگزین ایشان چه زمانی قرار است معرفی شود، گفت: به هر تقدیر معاونت حمل و نقل ترافیک، معاونت گسترده و وسیعی است که کارهای آن، کارهای سخت و بزرگی است.

وی ادامه داد: آقای پورسیدآقایی دو بار استعفا داده بودند و خواستار رفتن از این سمت شده بودند که ما هم به دلیل اصرار ایشان با این درخواست موافقت کردیم.

حناچی گفت: به هر ترتیب فشارهایی بر ایشان بود که ایشان را خسته کرده بود و ما هم به این نتیجه رسیدم که همچون مدیر یک تیم جای بازیکنان را تغییر دهیم تا به بهترین نتیجه و عملکرد برسیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس در باره اینکه شما صحبت از فشار بر روی آقای پورسیدآقایی کردید این فشار چه بوده و از جانب چه کسانی بوده، گفت: حوزه حمل و نقل و ترافیک موضوعات مرتبط با طرح ترافیک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشارهای وارده پورسیدآقایی را خسته کرده بود

فشارهای وارده پورسیدآقایی را خسته کرده بود