مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 09:202019-12-16سياسي

این برنامه فرصتی است برای مردمی که حوصله تمرکز بر پرگویی ها را ندارند


مدیر شبکه دو درباره برنامه 17 ساله هزار راه نرفته چنین اظهار کرد: برای مردمی که چندان حوصله تمرکز بر پرگویی های متداول گذشته و آموزش پذیری های مرسوم را ندارند و در عرصه رسانه های نوین موجز و مختصر به مبادله پیام می پردازند، - هزار راه نرفته یک فرصت رسانه ای ذی قیمت است تا این کلاف پیچیده را برای مخاطب باز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، نشست خبری و تقدیر از عوامل برنامه هزار راه نرفته با حضور محمدرضا جعفری جلوه؛ مدیر شبکه دو، معصومه آشتیانی زاد؛ مدیر گروه خانواده؛ ناهید سادات شریفی تهیه کننده برنامه و جمعی از مدیران شبکه و عوامل برنامه برگزار شد.

در این نشست محمدرضا جعفری جلوه مدیر در ابتدا با اشاره به طراحی و تولید چند فصل از برنامه هزار راه نرفته طی دو دهه، اظهار کرد: پیچیدگی روابط انسانی امروز و از سوی دیگر گسترش مسائل اجتماعی و سرعت تحولات وسایل ارتباطی موجب افزون شدن فرصت ها و تهدیدها در بستر خانواده و اجتماع شده است.

او همچنین اظهار کرد: امیدوارم فرصت های دیگری فراهم شود تا بسیاری از مباحث مطرح شده در مجموعه 100 قسمتی هزار راه نرفته مجال کافی برای پرداخت داشته باشند.

واقعیت این عصر پرشتاب واقعیات در گذر است و حرف های بسیاری برای گفتن وجود دارد که ناگفته می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این برنامه فرصتی است برای مردمی که حوصله تمرکز بر پرگویی ها را ندارند

این برنامه فرصتی است برای مردمی که حوصله تمرکز بر پرگویی ها را ندارند