مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 09:372019-12-16اقتصادي

سران قوا برای خودکفایی در محصولات کشاورزی مصوبه ارایه کنند


کاش سران قوا به جای افزایش ناگهانی قیمت بنزین که صدماتی در پی داشت، یک مصوبه برای واقعی نمودن قیمت محصولات کشاورزی انجام می دادند و کشاورز را هم خودکفا می کردند.

- نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: کاش سران قوا به جای افزایش ناگهانی قیمت بنزین که صدماتی در پی داشت، یک مصوبه برای واقعی نمودن قیمت محصولات کشاورزی انجام می دادند و کشاورز را هم خودکفا می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد بیگدلی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس ضمن تقدیر از مسئولان و مدیران اجرایی استان و شهرستان حوزه انتخابیه با اشاره به مشکلات کشاورزان گفت: کشاورزان بی ادعا با تمام توان در خودکفایی محصولات کشاورزی و بی نیاز شدن کشور از واردات محصولات کشاورزی مانند گندم تلاش می نمایند اما افتخار این خودکفایی نصیب دولت ها می شود و خستگی و رنجور بودن آن نصیب کشاورز است.

نماینده مردم خدابنده ادامه داد: طی سال فقط درصد ناچیزی قیمت تضمینی خرید گندم افزایش می یابد، اما بی عدالتی در حق کشاورز می شود.

مانند افزایش سه برابری قیمت ادوات کشاورزی که اکثر ادوات هم تولید داخلی است.

از سوی دیگر بانک ها نیز قانون را رعایت نمی کنند و کشاورزی که می خواهد وام با درصد بالا اخذ نماید اجبار به ارایه سند شهری می شود که نمی دانم چرا وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی درک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران قوا برای خودکفایی در محصولات کشاورزی مصوبه ارایه کنند

سران قوا برای خودکفایی در محصولات کشاورزی مصوبه ارایه کنند