مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 10:002019-12-16پزشكي

نقش علوم اعصاب در تشخیص بیماری ها/ارتباط عفونت و بروز آلزایمر


دبیر علمی هشتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی، گفت: حوزه علوم اعصاب در سال های گذشته منجر به کشفیات زیادی در بیماری ها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیمان حسنی ابهریان، در آستانه برگزاری هشتمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی، اظهار داشت: با توجه به اینکه علوم اعصاب یک حوزه بین رشته ای است که شاخه های مختلف علوم اعصاب شناختی، مغز و شناخت، علوم اعصاب محاسباتی، علوم اعصاب اجتماعی، زبان شناسی، تجارت، بازاریابی، هنر، زیباشناسی و.

، را شامل می شود، این کنگره یک گستره بزرگی را فراهم می کند که فیزیولوژیست ها، مهندسین، آناتومیست ها، فیزیکدانان، ریاضی دانان، اندیشمندان و پژوهشگران حوزه هنر و علوم انسانی، پزشکان، پیراپزشکان و مخصوصا فعالان حوزه توانبخشی و روانشناسی و سایر حوزه های علوم اعصاب پایه و بالینی دور هم جمع شوند تا بتوانند آخرین دستاوردها را تبادل کنند و در این راستا فضایی پیش آید تا دانشجویان و دانش پژوهان بتوانند به تبادل نظر پرداخته و از سخنرانی اساتید و پژوهشگران استفاده کنند.

وی، گروه های هدف در این کنگره را پزشکان، پیراپزشکان، فعالان حوزه توانبخشی، کاردرمان، گفتاردرمان، روانشناسان، متخصصین علوم ریاضی و فیزیک، گروه های مختلف علوم پایه پزشکی، فارماکولوژی، فیزیولوژی، آناتومی و پزشکان مغز و اعصاب، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش علوم اعصاب در تشخیص بیماری ها/ارتباط عفونت و بروز آلزایمر

نقش علوم اعصاب در تشخیص بیماری ها/ارتباط عفونت و بروز آلزایمر