مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-16ورزشي

توسعه ورزش کردستان نیازمند همدلی/انتخابات هیات فوتبال قانونی است


مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان توسعه ورزش در این استان را نیازمند همدلی بیشتر دانست و گفت: متاسفانه عده ای در استان تنها انتقاد می کنند.

- سنندج - مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان توسعه ورزش در این استان را نیازمند همددانست و گفت: متاسفانه عده ای در استان تنها انتقاد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد جولایی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال کردستان در سنندج، اظهار داشت: در چند ماه گذشته در خصوص انتخابات هیئت فوتبال کردستان بحث های بسیاری صورت گرفته اما همه باید بدانند نه بنده و نه حتی خود آقای تاج نمی توانند هیچ کاری خارج از چارچوب اساسنامه و قانون و مقرراتی که وضع شده، انجام دهیم.

وی ادامه داد: با بیان اینکه ای کاش تمام کسانی که به نوعی به نحوه برگزاری این مجمع معترض هستند بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال حرف می زدند، گفت: بسیاری از کسانی که در این خصوص اظهار نظر کرده اند مانند دکتر بیژن ذوالفقارنسب از پیشکسوتان هستند و ما تمام صحبت های آنان را می شنویم اما باید بدانند ما تنها براساس قانون این انتخابات را برگزار کرده ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان افزود: بر اساس اساسنامه رییس هیئت فوتبال بعد از پشت سر گذاشتن دوره چهار ساله خود می تواند همچنان به عنوان رییس هیئت کار خود را تا انتخابات مجمع ادامه دهد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش کردستان نیازمند همدلی/انتخابات هیات فوتبال قانونی است

توسعه ورزش کردستان نیازمند همدلی/انتخابات هیات فوتبال قانونی است