مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-16سياسي

دچار ولنگاری فرهنگی شده ایم


مدیرمسئول ماهنامه فرهنگ امروز با تاکید بر اینکه در کشور دچار ولنگاری فرهنگی شده ایم، افزود:در سطوح مختلف شاهدکم کاری و عدم توجه به حوزه فرهنگی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر امیرابراهیم رسولی مدیرمسئول ماهنامه فرهنگ امروز و فعال رسانه ای در نشست ادبی به مناسبت هفته پژوهش که صبح امروز (دوشنبه 25 آذر) در حوزه علمیه فاطمیه برگزار شد با اشاره به وضعیت کتاب و کتابخوانی در جامعه، اظهار داشت: در مجلس دهم که مسئولیت پارلمانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را بر عهده داشتم، وضعیت کتاب و کتابخوانی در جامعه را نامطلوب ارزیابی نمیکنم اما نهادهای متولی تنها بودند.

وی با بیان اینکه کتابخانه در بسیاری از شهرها و شهرستان های کوچک به یک پناهگاه فرهنگی برای همه تبدیل شده است،به اقبال مردم به شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود: امروز دیگر کسی روزنامه خریداری نمی کند و از طریق شبکه های اجتماعی به مطالب مد نظرش دسترسی پیدا می کند.

اما کتابخوان هنوز هم به دنبال کتاب است ونیازش درفضای مجازی رفع نمیشود مدیرمسئول ماهنامه فرهنگ امروز، تصریح کرد: اگر ما در حوزه فرهنگی یا حوزه کتاب کارتخصصی خودمان را به درستی انجام دهیم، قطعا مخاطب خود را خواهیم داشت، مهم این است که تا چه میزانی میتوانیم اثرگذاری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دچار ولنگاری فرهنگی شده ایم

دچار ولنگاری فرهنگی شده ایم