مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-16سياسي

تفاهم نامه سه جانبه ای که منعقد نشد!


تفاهم نامه سه جانبه دانشگاه علم و صنعت، سازمان محیط زیست و منطقه آزاد کیش امروز (25 آذرماه) در دانشگاه علم و صنعت منعقد نشد.

- تفاهم نامه سه جانبه دانشگاه علم و صنعت، سازمان محیط زیست و منطقه آزاد کیش امروز (25 آذرماه) در دانشگاه علم و صنعت منعقد نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه سه جانبه دانشگاه علم و صنعت، سازمان محیط زیست و منطقه آزاد کیش که قرار بود امروز همزمان با هفته پژوهش با حضور جبار علی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت، غلام حسین مظفری مدیر عامل منطقه آزاد کیش و عیسی مظفری رییس سازمان محیط زیست منعقد شود، با وجود حضور مسؤولین مورد نظر در دانشگاه علم و صنعت و خبرنگاران رسانه ها به امضای طرفین نرسید.

عقد این تفاهم نامه قرار بود با هدف شناسایی و برنامه ریزی برای حل مشکلات زیست محیطی منطقه آزاد کیش، برنامه ریزی برای تجاری سازی و ایجاد فناوری های مورد علاقه سازمان حفاظت محیط زیست در منطقه آزاد کیش و کمک به رفع چالش های ملی با همکاری سه طرف صورت بگیرد.

ذاکری، رییس دانشگاه علم و صنعت در جلسه امروز، از برگزاری کلاس های اختیاری محیط زیست و کارآفرینی برای دانشجویان کارشناسی خبر داد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه سه جانبه ای که منعقد نشد!

تفاهم نامه سه جانبه ای که منعقد نشد!