مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-16فرهنگي

پایان جشنواره فیلم های ایرانی در «ویتره»


برگزیدگان اولین فستیوال فیلم های ایرانی در ویتره معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فستیوال فیلم های ایرانی شهر ویتره، مراسم اختتامیه اولین دوره فستیوال فیلم های ایرانی در ویتره شب گذشته، 15یکشنبه 24 آذرماه (دسامبر 2019 ) با حضور اهالی شهر ویتره و منطقه بروتاین ، شهردار ویتره، نماینده مجلس ملی فرانسه در استان بروتاین، رییس خانه فرهنگ های جهان و نیز کارگردانان مدعو ایرانی برگزار شد.

در این مراسم جایزه اول به فیلم یه وا اثر آناهید آباد و جایزه دوم وسوم به صورت مشترک به فیلمهای خانه ای در خیابان 41 و ویلایی ها تعلق گرفت.

در ابتدای این مراسم سید علیرضا خلیلی رییس مرکز ایران وفرانسه و لوران گارو مدیر هنری فستیوال با قدردانی از تلاش های مسئولان استان بروتاین بویژه پییر مئنوری شهردار ویتره از حضور کارگردانان ایرانی بویژه ابوالفضل جلیلی و همچنین اهالی این شهر که در این مدت پذیرای مهمان جشنواره بودند، سپاسگزاری کردند.

در ادامه این مراسم مدیر یکی از شرکت های سینمایی و از متخصصین سینمای فرانسه به نمایندگی از جامعه منتقدین سینمایی این کشور به روی صحنه آمد و با اشاره به اینکه این شش فیلم به نوعی نماد غنای سینمای ایران هستند، گفت: پس از تماشا این فیلم های سه نکته باعث تحیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جشنواره فیلم های ایرانی در «ویتره»

پایان جشنواره فیلم های ایرانی در «ویتره»